Tá Rásaíocht Capall Éireann tiomanta d'ardchaighdeán seirbhíse a chur ar fáil dár gcustaiméirí go
léir de réir an dá Phrionsabal déag Seirbhíse Ardchaighdeáin do Chustaiméirí
agus do Chliaint na Seirbhíse Poiblí. Tá sé i gceist againn ár bhfeidhmíocht a
thomhas agus a mheas ar bhonn leanúnach ionas gur féidir linn an tseirbhís seo
a choinneáil agus a fheabhsú. Léiríonn Cairt Chustaiméirí HRI ár dtiomantas dár
gcustaiméirí i gcónaí, tugtar breac-chuntas ann freisin ar an slí a bhféadfadh
ár gcustaiméirí aiseolas a thabhairt do Rásaíocht Capall Éireann mura bhfuil siad sásta lenár
gcaighdeán seirbhíse, conas gearán a ardú.
Tá ról ríthábhachtach ag ár bhfostaithe maidir lena chinntiú go
mbainimid leibhéil seirbhíse den scoth amach dár gcustaiméirí, agus le seo san
áireamh tá Fócas Custaiméirí againn mar phríomhinniúlacht do gach ról HRI, ina
bhfuil ár gcroíluachanna mar bhunchloch trína n-iompraíonn ár bhfostaithe iad
féin ina n-idirghníomhaíochtaí go léir.
Siad Bród & Paisean, Sármhaitheas, Uaillmhian, Cumhachtú, Ionracas
agus Meas Croíluachanna Rásaíocht Capall Éireann.
Cliceáil
chun doiciméad a fheiceáil: HRI CUSTOMER CHARTER